zondag 10 maart 2013

Powertex-opleidingen 5 jaar

Powertex opleidingen bestaat in mei 5 jaar, Atelier de Hooischuur bestaat in oktober 15 jaar.

Dat willen we graag vieren met onze klanten, daarom organiseren we een theekransje op vrijdag 3 mei. 
Geniet van verschillende soorten thee, scones, sandwiches, petit fours en nog meer lekkers. Tijdens al dat lekkers natuurlijk veel Powertexpraat. 

Enne........ aan de koffie liefhebbers is ook gedacht.
 
Deze dag is gratis maar we zijn een groothandel dus is inschrijving KVK verplicht. Ook verplicht een werkstuk meenemen om met elkaar te delen. Een nieuw werkstuk zodat we met elkaar een hoop Powertex inspiratie op kunnen doen.
 


Mei 5 jaar geleden hebben wij het besluit genomen dat het roer om moest na een aantal slechte jaren met Atelier de Hooischuur moest er wat gebeuren. Anders zouden wij het niet redden en ten onder gaan.

Powertex was voor mij een logische keus.
Dat is het ook moment geweest dat ik contact heb gezocht met Brigitte Grade en heel voorzichtig begon met de groothandel Powertex. Later zijn daar de opleidingen bij gekomen.

Alles wat met de Hooischuur te maken had hebben we weg gedaan alleen de naam konden wij niet wegdoen. Ik ben met workshops hooi begonnen, in die tijd heel erg populair vandaar dat de naam snel gekozen was. Er zijn ook hele goede tijden geweest zoals mijn boekje "Ponsen en snijden met lood" alle artikelen die ik gemaakt heb voor de bladen het hobbyblad, de Kreaplus, de Hobby Handig en Mijn Creatieve Hobby.


De eerste jaren als groothandel Powertex waren niet makkelijk, ik moest mij op een hele nieuwe en mij onbekende doelgroep richten. Daarom stonden wij het eerste jaar gelijk op de Kreavak beurs in arnhem. Daar komen ook mijn eerste klanten vandaan.

Nu 5 jaar later ben ik zeer gelukkig met wat ik doe en dat wil ik voorlopig blijven doen, op mijn manier!!!!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten