maandag 9 juli 2012

Training omgaan met workshop klanten


Als je workshops gaat geven (meestal ontstaan uit een gevoel van je hobby je beroep maken) denk je dat je met een ruimte om je workshops te geven, creativiteit en kennis van materiaal er bent, maar de praktijk is vaak anders. Je krijgt met een heleboel verschillende mensen te maken die bij jouw een workshop komen volgen. Daarom heeft Sanne Boas van "Boas Training & Communicatie" speciaal deze training op maat gemaakt geschikt voor iedereen die workshops geeft of op beurzen staat. Na afloop krijgt u een reader mee zodat u het allemaal nog eens na kan lezen en terug kunt vallen op de kennis van Sanne.

Er zijn nog een paar plaatsen vrij voor vrijdag 13 juli. Hieronder een klein deel van waar de training voor staat.

Tip tijdens de training: minder is meer
Met dank aan de VU Amsterdam
  • Omgaan met vragen
  • Omgaan met lastige deelnemers, de twijfelaar, de klager, deelnemers die met elkaar praten tijdens de uitleg, hebberig zijn en de betweter.
  • Lichaamstaal
  • Houding
  • Stem, humor en plezier
  • Leerstijlen
Sanne boas geeft onder anderen trainingen presentatie vaardigheden aan het VU Amsterdam kijk voor meer informatie over Sanne op www.btnc.nl

1 opmerking:

  1. Vrijdag 13 juli was een leerzame dag met veel tips en een mooi boekwerkje om alles terug te lezen.
    Deze dag is zeker aan te bevelen om inzicht te krijgen hoe je een workshop geeft en hoe om te gaan met "lastige"klanten.
    Een vervolgdag voor hoe je het beste marketing kan doen voor je bedrijf/workshop lijkt me super.
    Marion en Sanne bedankt voor deze dag.

    groetjes, Jacqueline de la Rie/Lusterworkshop

    BeantwoordenVerwijderen