woensdag 22 december 2010

Inspiratiedagen van 6 en 10 december

De kop is eraf de 2 inspiratie dagen waren gezellig ,informatief en creatief. Het was toch wel een beetje spannend omdat ik niet wist wat ik moest verwachten het was de bedoeling dat iedereen een Powertex werkstuk mee nam om aan de anderen te laten zien. Wat een creativiteit ik was echt verast door de ideeën.
We hebben het met elkaar ook uitgebreid gehad over alles wat er bij komt kijken als je een eigen creatief bedrijf(je) hebt. Er is van alles uitgewisseld met elkaar. Ik heb gezorgd voor een lekkere salade voor tussen de middag en om een uur of drie ging iedereen weer richting huis. Ik wil iedereen die aanwezig was bedanken voor de inzet.
Donderdag 6 januari 2011 van 11.00-15.00 uur is er een nieuwe inspiratie dag , voor iedereen die het gemist heeft maar ook voor degene die op de vorige inspiratie dagen is geweest. Opgeven via info@atelierdehooischuur.nl

www.powertex-opleidingen.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten