zondag 9 december 2012

Ariadne uit 1972

Als kind was ik al gek op alles wat met knutselen te maken had. Hobby boeken en tijdschriften, ik kon er geen genoeg van krijgen. Nog altijd ben ik altijd opzoek naar hobby boeken van vroeger.

Bij ons in het pand (Peacock building) zit een grote tweedehands winkel. Geregeld loop ik binnen om mijn kant verzameling aan te vullen, want als Powertex liefhebber kan je daar niet genoeg van hebben. Zaterdag vond ik daar, tot mijn grote verassing een grote stapel Ariadne's uit 1972. Grote blijdschap toen ik in een Ariadne "mijn kleed" zag. 13 Jaar was ik toen ik dit samen met mijn moeder gemaakt heb, vele gezellige uren knoopwerk. Ons kleed heeft jaren bij ons thuis in de hal heeft gelegen. Wat een sentiment, mijn dag kon niet meer stuk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten