donderdag 3 januari 2013


Een gelukkig, gezond en creatief 2013
Een nieuw jaar met nieuwe kansen en heel veel uitdagingen. Een jaar om succesvol te starten. We gaan van start met een nieuwe groothandelwebwinkel die vooral overzichtelijker is.

Het nieuwe jaar begint in een opgeruimd atelier
Het was hard nodig de grote opruiming in mijn atelier, het kan zo niet langer hield manlief mij meerdere malen voor. Met steeds meer nieuwe Powertex producten die ook weer een plek moeten vinden in mijn atelier.

Manlief bedacht dat het overzichtelijker moest, nu heb ik een heel handige en vooral hele lieve man die voor mij aan de slag ging. Hij maakte een echte winkelwand voor alle beeldjes (en dat zijn er inmiddels veel, héél véél) alle beeldjes hangen nu overzichtelijk bij elkaar.

Beeldjes aan de wand netjes bij elkaar

 

Styropor kast voor de vele stapel vormen (ook de nieuwe stapel hartjes krijgen een plaatsje in deze kast)

 

Koffie hoek heeft een dichte wand gekregen en een nieuwe lamp voor meer sfeerlicht.
 

4 opmerkingen:

  1. Nou dat zit er goed uit allemaal. Fred heeft hard gewerkt. Complimenten aan Fred.
    groetjes wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn lekker bezig! Op de fotos ziet het er in ieder geval mooi uit.
    Ik hoop dat 2013 voor jullie een Powergoed jaar wordt op elk gebied!
    Hartelijke groet voor jullie beiden, van Tjakkelina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi uit! Je boft toch maar weer met zo'n handige man. Tot gauw, Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit. Fijn dat hij zo mee denkt en vooral het ook uitvoert. super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen